laatste weekendje! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Simone Bruijn - WaarBenJij.nu laatste weekendje! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Simone Bruijn - WaarBenJij.nu

laatste weekendje!

Door: Simone de Bruijn

Blijf op de hoogte en volg Simone

14 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal :),

Dit is waarschijnlijk het laatste verslag wat ik type vanuit Nederland, want maandag mogen Aukje en ik ook met het vliegtuig naar Gambia!

De laatste weken zijn super snel voorbij gegaan..
2 februari zijn Aukje en ik naar Bakel gegaan om de studenten uit te zwaaien die met de auto naar Afrika gaan. Af en toe krijgen we nog een verslagje of foto door gestuurd en ze zijn razend enthousiast, dan krijg je nog meer zin om te vertrekken! De mensen die met de auto onderweg zijn komen ongeveer een week naar ons aan in Gambia.

Vorige week heb ik ook afscheid genomen bij SBO Talentencampus, daar heb ik een half jaar stage gelopen. Het was erg leuk om te zien dat de leerlingen zo nieuwsgierig waren in wat ik daar ging doen.

Ook heb ik vorige week mijn laatste assessment gehad en ben nu geslaagd voor mijn opleiding!!!! Dan ga je met een heerlijk gevoel weg, omdat ik in juni alleen nog mijn diploma op hoef te halen.
Deze week heb ik de hele week vrij gehad. Veel tijd gehad om mijn koffer in te pakken, mijn familie is nog langs geweest en heb nog wat afgesproken met mijn vriendinnen.
Dit weekend ga ik nog lekker stappen en zondag nog een wedstrijdje handballen. Zondag avond ga ik met het gezin nog ergens een hapje eten en dan is het maandag ochtend zover… 04.45u vertrekken Aukje en ik naar Schiphol.
Krijg ook nog allemaal kaartjes thuis gestuurd waar iedereen me succes wenst, super leuk dat mensen er aan denken, dankjewel!!!
Ik heb er super veel zin in en hoop dat ik snel weer een verslagje kan schrijven als ik in Gambia ben.
Veel liefs,
Simone.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Afstudeerstage Gambia

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 13194

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 14 April 2014

Stage Gambia.

Landen bezocht: